«Аплінк» — українська компанія, що надає широкий спектр ІТ-послуг для юридичних та фізичних осіб. Компанія «Аплінк» має два основні напрями діяльності, що підкріплені зареєстрованими торгівельними марками: інтернет-провайдер UPLINK та ІТ-інтегратор UPTIME.
Історія розвитку компанії «Аплінк»
Датою народження компанії «Аплінк» прийнято вважати 20 липня 2005 року, коли ТОВ «Аплінк» було офіційно зареєстровано в ЄДРПОУ. З серпня 2005 року компанія «Аплінк» почала свою діяльність як інтернет-провайдер UPLINK.
З листопада 2006 року до послуг, що надавала компанія, додалися послуги ІТ-аутсорсінгу, для яких у квітні 2007-го року був створений підрозділ UPTIME. З липня 2007 року компанія запропонувала українському ринку послуги з оренди та розміщення серверів.
На сьогодні перелік послуг, що надає компанія, досить великий, але і це ще не межа можливостей та очікувань.
Плани на майбутнє компанії «Аплінк»
- подальший развиток своєї мережі передачі даних;
- значне розширення спектру послуг, що надаються;
- вихід на ринок послуг фіксованого телефонного зв’язку;
- вихід на міжнародний ринок ІТ-аутсорсінгу.
Взаємодія та робота з клієнтами і партнерами компанії «Аплінк»
Головні принципи роботи з клієнтами, партнерами, постачальниками та користувачами: бездоганний сервіс та клієнт-орієнтованість. Ці принципи співробітництва стали головною конкурентною перевагою компанії «Аплінк», що допомогла їй, за 5 років своєї роботи на українському ринку здобути репутацію компанії з високим рівнем сервісу та надавати послуги сотням клієнтів, постійно працюючи над покращенням якості обслуговування клієнтів.
Переваги співробітництва з компанією «Аплінк»
- компанія «Аплінк» надає дійсно якісні та надійні послуги;
- фахівці компанії «Аплінк» оперативні на всіх етапах партнерства, швидко вирішують задачі та відповідають на запитання;
- з кожним співробітником компанії «Аплінк» легко та зручно взаємодіяти: достатньо одного телефонного дзвінка чи листа електронною поштою — і задача буде вирішена, а на запитання буде отримана відповідь;
- компетентна цілодобова служба технічної підтримки: незалежно від часу доби клієнту надається максимально можлива допомога;
- співробітники компанії «Аплінк» — висококваліфіковані, досвідчені технічні фахівці, що мають величезний різноплановий досвід;
- компанія «Аплінк» використовує лише надійні та ретельно перевірені канали передачі даних, якісне обладнання та ліцензійне програмне забезпечення.
Компанія «Аплінк» робить все для того, щоб інформаційні технології служили бізнесу наших клієнтів.