Бездоганний сервіс

Компанія «Аплінк» в якості головної конкурентної відмінності взяла орієнтир саме на високий рівень сервісу. З перших днів свого заснування компанія «Аплінк» демонструє відданість своїй традиції першокласного обслуговування клієнтів, ретельно підтримує свою репутацію компанії з бездоганним сервісом. Тому співпрацювати з компанією «Аплінк» просто, зручно та приємно.

Всі співробітники компанії «Аплінк» дотримуються суворого кодексу, декілька пунктів з якого наведені нижче:

  1. Співробітники компанії «Аплінк» завжди відповідають на листи.
    Лист електронною поштою — таке ж важливе звернення як і телефонний дзвінок. Отримавши листа від клієнта чи партнера компанії, кожен співробітник компанії відповість на нього оперативно та інформативно.

  2. Співробітники компанії «Аплінк» на телефонні дзвінки відповідають щоденно та цілодобово.
    Бізнес та необхідність користуватися послугами зв’язку для багатьох клієнтів не обмежується часом з 9 до 18, а це режим роботи багатьох ІТ-компаній. У компанії «Аплінк» є цілодобова служба технічної підтримки. На телефонний дзвінок співробітник компанії «Аплінк» відповість і після 18, і у вихідні, забезпечуючи повну підтримку клієнтів компанії.

  3. Компанія «Аплінк» в особі кожного співробітника завжди неухильно виконує всі свої обіцянки.
    Якщо співробітник компанії пообіцяв: зателефонувати, написати, приїхати, зробити — він виконає це в призначений термін. Якщо ж цього виконати не зможе (з будь-яких причин), то завжди попередить про це та погодить інші терміни.

  4. Фахівці компанії ніколи не скажуть клієнту: «У нас обід», «У нас закінчився робочий день», «У нас вихідний».
    Розуміючи важливість та необхідність для клієнта якісної та безперебійної роботи серверів, стабільного телефонного зв’язку та якісного доступу до Інтернет, співробітники компанії, у випадку несправності, збоїв та інших непередбачуваних обставин, завжди готові допомогти.

  5. Співробітник компанії «Аплінк» ніколи не скаже клієнту: «Я не можу вам допомогти», «Зателефонуйте за номером таким-то».
    Якщо вирішення задачі виходить за межі компетенції фахівця, який працює з клієнтом, він самостійно організує все так, щоб до вирішення задачі підключився профільний фахівець.

  6. Жодне з побажань клієнтів не може здатися комусь із співробітників «незначним», жодне з побажань не може бути «забуто».
    Бездоганний сервіс компанії передбачає, що при взаємодії клієнта та співробітників компанії всі прохання та побажання клієнта уважно вислуховуються та мають таку ж вагу, як і договірні послуги чи поставлені задачі. Компанія «Аплінк» орієнтується саме на клієнта та робить все можливе, щоб клієнт був задоволеним.

  7. Співробітників компанії не доводиться шукати, вони не «бігають десь по офісу, зателефонуйте пізніше», не «ідуть кудись, телефонуйте йому на мобільный, якщо він вам його залишав, а якщо не знаєте, то ми вам його не скажемо».
    Якщо хтось із співробітників і не може зараз відповісти на дзвінок, він обов’язково дізнається про те, що йому телефонували, і перетелефонує найближчим часом. Або ж клієнту допоможе інший фахівець: співробітники компанії завжди відкриті до спілкування та готові допомогти.

  8. Фахівці компанії «Аплінк» ввічливі, ретельні і чуйні.
    Вони розуміють, що ІТ потрібні для того, щоб зробити роботу користувача більш зручною, а не навпаки. Співробітники компанії зроблять все можливе, щоб взаємодія між клієнтом та компанією була приємною, зручною та легкою. Компанія «Аплінк» пишається своїм бездоганним сервісом та усіляко його підтримує і вдосконалює.